perjantai 26. heinäkuuta 2013

this and that

Tänään en oo oikee mitää  järkevää tai hyödyllistä tehnyt, vaikka kesäoma on lopussa. Aamulla heräsin siihe ku ukkosti ja sato kaatamal, en nähny edes ulos meijän katoksesta. 7 puheluu oli myös tullu sit soittelin niiille jotka oli soitelleet. Sain kuulla siskoltani joka oli synnyttämässsä että Jenni ja Jasmin olis tulossa meille "että voisitko vahtia niitä 3 yötä" noo lupauduin koska muute se olis ollu sellasta säätöä että. Ajattelin että tänään en nukahda ennekuin faija tulee kotiin mutta khyl mä sit nukuin johonki 4 :) Että osaan hyvi ! Noin klo 19.00 Faija tuli lastenkaa meille. No ne oli käyny mäkis eikä  tuonu mulle ruokaa UNWAIR. Siihe pitää tottuuu  no sitte katottii Autot 2 leffaa tyttöjenkaa sen jälkee ruvettii syömää iltapalaa tehtii iltapesut ja nukkuuu,,,,, 
Mut ei ne oikee nukkumisest välittäny tyttöi vietii sänkyyn varmaa 5 kertaa. 
Tuulia ja Teemu tuli käymää  nii sit ne sekos ja riehu ja huus ja klo oli 22.22 mua väsytti kattoo  ku ne riehuu ja huutaa mutta mitö  enemmän ikää niille tulee nii sitä enemmän ne huutaa,riehuu,riitelee mut khyl ne on tosi suloisia muute :3 Oon tutustunu mahtavaan ihmiseen tän viikon aikana se on nii ihana ja kiva sille voi puhuu kaikest :3 

Mulla olis maanantaina viimeinen ajotunti jes ihanaa <3 ja käsittely koe ja sit pääsee ajelee omalla rakkaalla skootterilla. Vihdoin löysin sen mitä oon ettiny eli klipsi pidennykset Oon nii Happy :3 ne on tumman ruskeet noin 40cm pitkät 3 isoo ja 2 pient osioo mutta värjään ne, koska ne on aitoo hiusta!  noo mutta mä täst kömmin sänkyy nukkuu :3 öitä
                                                   Rakkaudel Ansku

4 kommenttia:

  1. ööö tiesiks sä et 4-5 osaset clip-on pidennykset on tarkotettu tuuhentaa hiuksia ja sit ne 7 ja enemmän osaset on niiku siide pidentämisee et tulee tarpeeks paksut?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaaa tutkiii niit ennen ku tilaaa:DDDDDD

      Poista
    2. Kyllä mä tiiän emmä muuten niit ostais ku ostan ne frendilt jolla oon nähny ne :D

      Poista