maanantai 22. heinäkuuta 2013

Saanko itkeä hiljaa.

 Saanko tulla halata sua, pitää kiinni enkä päästää irti. Saanko itkeä nurkassa hiljaa, miettiä meitä.
Ei meitä olisi kuin aurinko poltti sut ja jätit mut. Yksin mietin mitä  tehdä minne mennä, missä olisi lämmin syli mulle.

Ooon kyllästyny sun lupauksiis, valehteiluihis kaikkeen mikä sussa on. Sä et tee mitä muuta ku torjut ja  syytät mua. Mitä jos tulisit ja miettisit miltä musta on tuntunu. Mä itken yksin kotona ei ketään tukena

Tulkaa joku ja auttakaa mua enn jaksa tää on loppumaton :'(

Saanko itkee?  miksi syytät mua

Ootan vaan sitö oikeeta hetkee                                                                                        
saisin sanoo et sä oot se oikee, 
mun sydäntä paljon koskee,
ethän vaan ois niin sokee.
Ettet tätä mun kipua tunne,
en haluis mitään pahaa sulle,
toivoisin sun tulevan takaisin. 
Nothing is as Before 
 DO not blame me everything


No im not 

Äiti lopeta se mun syyttäminen sit voin olla taas onnelinen 

6 kommenttia: