sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Omalle sisko kullalle miss u Come Back

Äske tuli mietittyy et mun yks parhaimmist frendeist jonka oon koskaan tuntenu nii lentää  ulos sen pesäst ja vaihtaaa maisemaa ja kaupunkiii. Ääh tuun niin itkee kun Pinja muuttaa pois siis sille on huolet itketty ja raivottu sovittu  mutta siis se on poissa niin kauan ;( Mä  en kestä et Pinja lähtee Lohjalt,koska oon tuntenu sen noin 8 ja puol vuotta kuviiki on otettetu paljon onneks se on Viikonloput Lohjal muute varmaaaki kuolisin suruun se on mulle kuin Oma isosisko aina on torunut ja auttanut ei pidä enää kädestä kiinni on se aika jatkaa matkaa mutta taas me nähdään <3
kuvailuu yön pimeydessä sä tulit ja nostit váloon
hihiii<3
Katon pilviin katson tähtiin sieltä olisitko jo säkin


Sisko kulta tuletko takaisin mulla on jos sua
ikävä älä jätä näin mua tule ja hali mua
Sinä huomaaat aina kyyneleet ja pyyhit ne hellästi tartut kiinni kädestäni ja hymyilet ja pyydät kertomaan huolet nojaan olkapäätäsi vasten silität hiuksiani ja sanot huomenna on kaikki hyvin rutistan syliini ja sanon olet maailman ihanin sisko liiän tärkeä että en osaa sanoa edes sitä sinulle ääneen<3
                                                     miss u need u loveu
l

On aika hiljaa kiittää kättä puristaa se meidät yhteen liittää vain muistojemma maa jäi jälki sydämmiinmme jälki unelmii sulle laulan nyt näkymiii turvallista matkaa mä  toivotan on aika unelmat nostaa ylös päin turvalista matkaa aalloiilla elämän kanssa hyvän ystävän <3

Omistettu rakkaalle siskolleni tulee ikävä  ei sanat eikä  teot riitä kuvaamaan kuinka kova ikävä mulla sua jää<3;(

2 kommenttia:

  1. Äääk vähän ihana meen ihan sanatomaks i love u <3 :3 en tuu unohtaa sua koskaan mun oma muwuu :3 <3333 ja onneks nähään vielä <3 <3333

    VastaaPoista