lauantai 20. heinäkuuta 2013

Best friends 4ever & news

Mult on jo jonkin aikaa pyydetty postaust must ja mun parhaast frendist.
Elikkäs tässä tulee ;) Oon tuntenu Jasminin noin vuoden ajan ja on ollu hurjaa aikaa...
Jasmin on 14 vuotias Lohjal asuva, ollu mun tukena aina. Hänen kanssa ollaan nii samanlaisii riitoi ei oo viel ees ollu :) Nyt jasmin on ollu meil viikonlopun ja mässäilty ja katottu leffaa ja naurettu poskemme kipeiks :)

 Yhes vaihees oli semmone että ei oltu toistenkaa ku ei ollu aikaaa mut nyt loppukesän varmaankin vietän Jassunkaa :)

 Ihanaaa koht mul on kortti nii voidaan mennä tosi monee paikkaa et ei tarvi kävellä :) Ens viikon maanantai <3! Teoriakokeest pääsin läpi 100% :) oon niin tyytyväinen :) jota ei voi sanoin kuvata mutta yksi huono asia on mulle käyny ETTÄ sain päälleni energiajuomast ja siin meni mun puhelin tää toimii tosi huonosti ja sain vast :( mutta siis tää on tätä mun tuurii Life is hard mut ei voi mitää....

best pic in wc ;)

paras maisema kuva meijän rannast

Chocolate and Dops


2 kommenttia: