perjantai 12. heinäkuuta 2013

Heippavaa taas kaikkille tänää oli jees päivä ekaks mun piti mennä tnä  Jennan kaa  uimaa klo 12 mut ei ku minäpä  tietty nukuin pommii taino ei kesälomalla pommiin voi nukkua mutta niin :3 sit iskä  tuli töist klo 15.00  kotiin tosi aikasi sit mentii kattoo  puhelint ku mul on Nokia Lumia 720  en suosittele koska mulle o ollu toi 3 vk ja nyt siin on jo kosketushäiriö mut en voinu antaa pois tota korjauksee no sen jälkee tultiin kotii ja kaupast tarttu mukaan Neon Adidas musta lilat kengät. ;)) ja sit Pinja soittiki mulle et on tulos punkaharjult Lohjal ni sit mentii Minä,Pinja, ja Jenna uimaa noo siel oli mun  frendei ja sit jtn jota en tuntenu muutta niin oltiin uimas sit jenna ja pinja lähti ni sit olin jeren ja jonin ja joitteki niiden kanssa vaikka Jennan piti tulla meil yöks. <<3 Huomen se tulee jos ei oo liian myöhää himas.


Huomen ois tarkotus Mennä uimaa Kuvaa teille videopostaus minkälaista matskuu haluisitte? :D ja tällee Cup Song



Video postaus tulee viimeistää klo 22.00 <3
Cup Song :3 Jonka opin tnä :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti