sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Justin Bieber ♥

Justin Bieber 
                 Justin Bieber
Justin Bieber
 
Heippa nyt kerron miten must on tullu Belieberi  eli joo oon fanittanu Justiniin noin 3 vuotta mutta en päässy keikal mut meil oli khyl frendienkaa kivaa kuunnellessä Justinii. Ku justinil tuli eka single One Time niin en oikee aluks siit innostunu mut nyt Justin on mun Elämä  se on vaa  nii ihana sen ääni, luonne, silmät 
KAIKKI! mut joo mun lempi biisit justinilt on 
1. That power
2. Beauty and beat
3. Take you 

Mun huone on täynnä justinin julisteit ja ens viikol pitäis tulla mun JB huppari ebay:st 
My room love it 
Ostan ensviikol justinin uudet hajuvedet mulla oli ne mutta loppu a toinen meni rikki ku se tippu laatoille :(
mut oon onnellinen et mulla on ihania Belieber  frendei mut jooo mulla ei oo kait muuta mutta tehtiin yks video tubee 
  Tässä on vielä muutamia kuvia justininsta ja musta belieberinä 


Kattokaaa OMG sen maha c:
 JUSTIN BELIEVE TOUR 26.4 #
Nam

Believe 

Justin helsinkii <3

ANGEL

Justin viime vuonna billboardissa paljonkohan tnä vuonna tulee palkintoja joo MTV ei näy niit :/ mut onneks on tube jonne ne ppäivitetään huomenna eli huomenna luvassa School, Tube, Friends 
   MUISTIHAN kaikki äänetää  JUSTINII 
 mutta moikka kaikki ihanat nähdään taas jos mua näkee kaupungil saa tulla juttelee toki c: 
                                  LOVE: Ansku

5 kommenttia:

  1. Kiva blogi, liityin lukijaks :) käy säki liittymäs mun blogii jos tykkäsit :)

    minjakaroliina.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu tottakai voin käydä liittymässä lukijaks <3!

      Poista
  2. Super kiva banneri !:) Oot todella kaunis ja sun hiukset on upeat ♥

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos sitä tein noin 4 tuntii mut ihana oot itekki ja kän tsekkaa sun blogin <3

      Poista
  3. Ihana blogi sulla hei!! Mäki oon tosi kova belieberi ja olin Justinin konsertissakin!<3 Jos kävisit kurkkaa mun bloginki:) http://raakelseppala.blogspot.fi/

    VastaaPoista