sunnuntai 19. toukokuuta 2013

ASK... 
          ASK.... 
ASK.... 
      
  KAIKKI ihmiset kyselkää multa mitö haluutte ja haluutteks sen videopostauksena vai kirjotan niihi<3 
    Tnä tuli tehtyy vaikka mitä taino Ajelin skobal ja olin Pinjan ja Lotan kaa:) 
 Otettiin Aurinkoo ja juostiin ku hullut mut kuvii ei oikee tullu siitä olen pahoillani mutta siis jokainen ihana uusi lukija on tervetullut <3 Oon nii onnellinen ett mul järkkäri jolla tulee hyviä kuvia mutta minä tästä ajattelin VALVOA koko yön koska  huomen on maanantai  josta en pidä yhtää  ajattelin että ku koulu menee huonost ni käyn uudestaa ton 8 luokan koska haluun nii paljon kosmentolokiksi ja hyvii numeroit mut en varmaakaan saa.. mutta jos käyn 8 uudestaa niin mun frendit onneks tukee mua mutta Heippa kaikki ihanat lukijat <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti