lauantai 18. tammikuuta 2014

Uudet askeleet

 Kuinkas moni on miettiny mihin aikoo hakee yhteishaussa.  Meil oli tänään koulu päivä ja mentii Luksioihin ja Lukioo, mä menin Luksiaa siellä lähäriks mut eipä oikee kiinnostanu paljoo mua. Kun olin frendienkaa keskustas nii tajusin et mulla on ollu aina yks unelma: Kosmetologi ne tekee kynsii,ripsii,kulmii,jalkahoitoi,kasvohoitoi ja kaikkee mikä oikeesti inspiroi ja kiinnostaa mua. Ne on sosiaalisii niin ku mä. Viikonloppukuulumisiii ;
tämmänen kultamuru meil yötä oli ja oli kauheetä ku lähti pois :( mut onneks se tulee
lojooo taas viikonloppuna <3!

6 kommenttia:

  1. Tosi hieno ulkoasu ja kiva blogi!
    + Saat viidenkymmenennen lukijan! ;)
    http://faktaafiktiotavaisattumaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi, kivoja postauksia ja ihana ulkoasu!!:)sait uuen lukijan;)
    ♥: http://elamaaeisenenempaaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hei,
    blogisi on tosi kiva,mutta kehottaisin sinua panostamaan enemmän kirjotustyyliin ja oikeinkirjotukseen sekä kuvien laatuun. Kiitän ja kuittaan :)
    oma blogini: www.notmyarms.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kysyit facessa, että lopettaisitko vaiko etkö.
    Itse sanoisin, että lopeta. Jos on sellainen tilanne, että sulle aivan sama niin on parempi lopettaa.

    VastaaPoista