perjantai 30. elokuuta 2013

Laiska Bloggaaja ilmoittautuuu

Must on tullut todella laiska bloggaaja ja ei mul aikaakaan oikee oo. Nyt on khyllä pakko tulla muutosta, koska bloggaaminen on ihanaa ja rentouttaa. Rippirahoil ostin puhelimen Samsung Galaxy Trend mut yks huono puoli: en löydy oikeenlaisii kuorii toho suomest ku se on nii uus elikkä joudun tilaa aina ebays mut ei voi mitää :) Tää viikko on menny nopeest taino mä oon ollu paljo taas pois, hei oikeest nyt on pakko ottaa niskast kii ja painuu kouluu koska haluun kosmetologiks nii paljoo<3 mut ei huonol todistuksel mihinkää pääse. Tnä olin Stadis mun frendienkaa näin monii tuttui sitku loppu puhelimest akku nii olin kuses,koska vanhemmat ei saanu muhu yhteyt ja mentii koko ajan ristiii  mut khyl mä himaa sit pääsin. 

Mulla on vihdoin insta elikkä seurailkaas anniinaheidi 

mutta ei mulla muuta kuin Kuviii <3!


Miiee tnä Ginas oisin halunnu ton paidan mut ostan myöhemmin <3


smile

Mun uus phone Instagram anniinaheidi seurailkaa <3!!

mä ja mun muruseni <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti