keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Sick Sick Sick

Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick Sick.

Ois  nii ihanaa jos olisin terve mutta ei olen kipeä ja on nii voimaton olo.
   Oon miettiny miten joillain on hyvä vastustus kyky ja mulla taas niin huono :( 
  Eilen olin ihan terve mut illal mul meni sit kunto ihan päin.... :(
  Mua särkee päätä,oksettaa, pyörryttäää ruokakaan ei maistu vois miettii et vois syyä jtn mutku ei maistuu. 
  
no jooo olin eile ostoksill ja ostin pilottipeili lasit h&m jotka makso 6,95 ja sit ostin keltasen toppipaidan hintaa oli 9,95   kuvii tulee myöhemmin ja sillee mut jooo... 


KYSYMYS KYSYMYS....,,,...,,,.,,,,,
  
Eli nyt oon päättäny et jos laittasitte kommetteihin kysymyksiä mitä haluutte tietää must kaikki kysymykset on hyväksytty ja sillee eli eiku vaa kysyy ja haluutteko kysymyspostauksen videol vai txt <3

                                        Love Ansku <3
          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti