keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Heippa!<3 on ihanaa et mul on 15 lukijaaa ja lisää toivin hartaasti mut jooo :D<3


  Nyt sit oon vihdoin silleee terve mut ääni viel pois mut khyl tää täst.
Mul  ei oikee oo nyt postaus aiheita koska mun pää on ihan tyhjä  ja sen tunteen haluisin pois eli laittakaa kommettii nii paljo ja kaikkii kysymyksii  mut joo o
 Onha jokanen huomannu et miten  ihana sää pihal on aurinko paistaa eikä  oo yhtää pakkast eikä kylmä  mut kendät kastuu melko nopiasti et joo  huomen pitöis tulla kuviii mitä  oon otellu ja sillee niist tulee sellane albumi eli niit odotellessa.

Mul oli ihana loma olin tietty leiril  jost tulee kans kuviii joka oli mahtava jaa sillee olin frendienkaa mut sit tulin kipeeks mut  heippa
P.S <3! LUKIJOIT <3! toivon lisää <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti