tiistai 29. tammikuuta 2013

jokainen on erityinen

Mooiiiiiiii!<3! haluun tukee kaikkii joilla on vaikeet mut muistakaa et jokainen on erityinen, mut kukaan ei oo parempi ja kenelkää  ei oo oikeutta haukkuu toisia mut nii.. Mua suututtaa ku tyypit
puhuu paskaa tai haukkuu  toisia en jaksa enää et kenellekkäää  tulee pahamieli koska haluun et jokaisella on oma elämä jota jokaisen pitää kunnioitttaa ja arvostaa sille jokainen on erityinen :D<3!




Mut joo. Auttakaa mua en keksi mistä teen postauksia tai jtn vinkkei mut jooo ei mul muut :D<3
 
 Täl hetkel haluisin luovuttaa ja  sillee en kestä enää mua vaa haukutaan ei anneta elää enää omaa elämää esim tnä mua haukuttii huoraks,kusipääks inisiäks ämmäsks ja silee  mä en enää tiiä miks kaikki haukkuu mua en koht enää  haluu mennä kouluun kun en saa olla rauhassa mun pitää vaa koko ajan  ajatella et mikä  mussa on vikana en kestä enää enks vois vaa luovuttaaa :'(
vaikka kuinka paljon itken nii ei mun pahaolo lähe... :'( :'( :((

3 kommenttia:

  1. Tää blogin ulkoasu on ihana! ja kato googlesta "toivepostauksia" niin löytyy jotain ehdotuksia postauksille :)

    http://mmilya.blogspot.fi <- saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! (: tällä hetkellä käynnissä myös 30€ lahjakortin arvonta!

    VastaaPoista