perjantai 28. syyskuuta 2012

Heippa en oo pitkää  aikaa kirjotellu oikee mitää  ku ei oo ollu aikaa sry siit.
 Mut nyt alan kirjottaaa enemmän koska on taas aikaa enemmän. Tnä oli ihan paras pv mun besunkaa, koska aluks mentii Stadii... kamppii & Forumiin ja sit Hakaniemee jos oli jees olla nähtiin pari tuttuu siel ja sit mentii life nuorteniltaan,joss oli ihan semii mut lopuks alko olee sairaan tylsää... mä ostin Forumin Glitterist: tuubihuivin, seppäläst: korvikset ja topin asezoriest: ristikorvikset  jotka on aivan ihanat<3.
Sit menin junall järvenpäähän ja sit siit mun isosisko tuli hakee mut kellokoskelle ja nyt oon  siell, huome  meen kattoo mun siskontyttöjen taitoluisteluharkkoja on varmasti hauskaa vaikka ne o vast 4 &3 vuotiaat<3




 Oon kiitollinen 2 lukijast ja toivon lisää et tulis  lukijoit,koska aijon järjestää kisan, josta voi voittaa jnt ihanaa <3 :)) eli eiku lukemaan mun blogiii <3:))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti